Florian Karsten

Der Schwabentest für Schwaben, solche, die es werden wollen, und solche, die sich dafür halten!

Die folgenden 60 Begriffe sollen innerhalb von 10 Minuten übersetzt werden.

Schwäbisch:Hochdeutsch:          Schwäbisch:Hochdeutsch:          
BIFFEEBEBBELESGMÜS
BFENGSCHDAELEFELE
GRÄDDABRESCHDLENG
SCHDIEBLETURNIABONGA
RADRAGLUFE
LEEBBOTSCHAMBERLE
OIDRZAHGROMBIRA
BIXAEFFNRKANNDL
BLEDDRDOIGKHETT
SOILDENZEREBHÄB
HAUCHZICHDROMROM
HOIMEDOBADNOMWELLA
GRISCHBOOMNOEDDA
AORAWAIHSCHULDES
SCHDRIGGJÄGGLEDECHDERLE
OOAHGNEEMMUNIZIO
HIADLEKABADEGGL
ZWETSCHGADERDLEBABADEGGL
XICHZMASGUFFGHEIRT
OMMASOOSCHDMUGGA
BADSCHOI GOZIGS OI
LOMMELICHGNÄCHD
MISCHDEWENGEDER
HEDSCHICHEBBFL
ETZETBLOAMAKEEL
FIEDLESCHÄSSLOH
BAATSCHAMEEDICHS
SCHALLUOOSCHDRA
GSEFFOZOGA
DE SÄLLGEILE SAU

Auflösung

Auflösung des Schwabentests

Schwabentest als [pdf] Download (PDF).

Kommentare zum Schwabentest

Beim Schwabentest hatte ich allerdings 2 Fehler, nämlich bei der Glufe und bei Bloamakeel. Für Glufe kenne ich nur das Hochdeutsche Wort "Sicherheitsnadel" und die Endung keel deutet doch auf die Mehrzahlversion von Kohl hin. In dem Schwabentest, den ich besitze, ist an dieser Stelle nach Bloamadregg gefragt.
 
A Grüßle aus Bopfeng von Winfried
 

Griasde Florian.
Bei a paar Begriff enn Daim Schwobateschd send Fehler drenn. Zumendseschd f'r oin von der Alb!
D'r Lewa isch koi Leeb, Bhäb isch auf d'r Alb d'r Begriff f'r da Klebstoff ond "eng/knapp geizig" schreibt sich mit P wia phäb! Genauso isch a "Mütze" bei os koi Kabbadeggl sondern ganz oifach a Kapp ond da Bloamakohl schreibt ma bei ohs so wia mahs secht!
An Gruas vom ma rechda Schwob von der Alb ra!
 
Peter
 

Hey, ich finde das toll, daß sich einer mal darum gekümmert hat! ich bin nämlich seit 3 Monaten glücklich mit einem Schwaben liiert, und da er (zur Zeit) mien Traummann ist, habe ich mir doch zum Ziel gesetzt, seine Eltern besser zu verstehen (und manchmal auch ihn, v.a. wenn er sich aufregt, verfällt er doch in seine Ursprache)....sein Daddy hat mir daraufhin ein Schwäbisch Dictionärle geschenkt, falls Du noch Anregungen brauchst, schicke ich dir gerne ein paar!!!
Also, weiter so!
 
Arianna
 

Der Schwobadeschd isch scho saumässig guat un wenn seller Peter schreibt, das dees älles ned so schdimme däd, no däd i mir do nix draus mache. Wenn Süd-Weschd-Bress vom 18. 10. 03 läse duasch, no schdellsch feschd, dass dia do au "bhäb" schreibat. Weil des vom aldhochdeitsche "b'häbig" komma däd. Mr schbricht zwar scho päp, awwer schreiba duad mr bhäb. Was dr Peter moint, des isch "Bepp" un des kommd aus selle gelwe Tuaba.
 
Gruaß von am annere Peter aus dr Diaschbora (Xanten am Niederrhein)

© 2008-03-17

www.floriankarsten.deImpressum